לכל המשתמשים באתר, שלום וברכה:

"חניית ביניים" באתר

בשבח ובהודיה לה', נפגש צוות האתר בשבוע שעבר לציין מלאת ארבע שנים להקמתו. הצוות קיים מפגש לציון האירוע המרגש, שבו גם הוחלט על "חניית ביניים" ביחס להמשך הזנת האתר בתכנים שבועיים. זו היתה הזדמנות לחברי הצוות להביע כל אחד את רגשותיו, הערכתו ושאיפותיו להמשך פיתוח האתר. זו ההזדמנות לשתף גם אתכם, שותפים יקרים, בתכניות הביניים שלנו.

ובכן, נכון להיום קיימים באתר מעל 200 מאמרים על מידות וערכים, ומעל ל-250 סיפורים על אותן מידות וערכים שמטרתם להטמיע את המשמעות של אותן מידות בחיי היום-יום. הסיפורים מלווים באיורים בהתאמה מירבית לתוכנו של כל סיפור וסיפור ובסך הכל מתקבלת תמונה די עשירה ומקיפה מסביב לכל ערך או מידה.

הנגישות לכל חלק מהתכנים היא קלה, ישנו דף באתר המרכז את המאמרים לפי פרשות השבוע, ודף נוסף המרכז את הסיפורים. ניתן, כידוע, להוריד את התכנים ולהדפיסם. צבור המשתמשים גדול ומגוון, ובתוכו הורים, מורים וסתם אוהבי דעת. כאלף וארבע מאות מנויים מקבלים מדי שבוע תזכורת למייל שלהם, ומס' הכניסות החודשי מגיע לכ-8000!

"חניית ביניים" – אמנם מבחינת הזנת התכנים השבועית, אך בע"ה נמשיך להזין את האתר בתכנים חדשים, בסגנון קצת שונה. "חניית ביניים", כי אין סיום לתהליך שהתחלנו בו! מדי יום מתעוררים אנו ליום חדש, אך לעולם לא כל כך חדש… הסיפורים על מידות לקויות ואף שחיתויות עדיין נחשפים אנו אליהם ברצון או שלא, מה שמעורר אצלנו את השאלה: האמנם? האם לא ניתן לחיות בעולם יפה יותר? מדוע לא תתאפקו מעט, לא תכעסו מיד, לא תרבו אהבת הבריות וכל שכן אחים?!

אכן, מלאכה רבה עדיין לפנינו! עדיין לא הגענו למנוחה ולנחלה בתיקון המידות. דבר אחד ברור: ככל שניחשף לחשיבותה העצומה של התנהלות חברתית וציבורית על בסיס מדותי/ערכי, כן יוטב לנו, כך נזכה לראות יותר ויותר חיוכים על פני האנשים ברחוב, וכך יטוהר האקלים החברתי מזוהמת שחיתות המידות.

אנו פונים אליכם בפנייה אישית כי קיימת אחריות כלל ישראלית על שכמו של כל אחד מאתנו לטיהור האקלים הזה! אנו קוראים לכל אחד ואחת מכם המעוניין לתרום לאתר, הן בהצעות לתכנים חדשים והן ביצירת תכנים עצמם, לשלוח אלינו מייל ובו:

  • הצעות לתכנים חדשים
  • תכנים העוסקים בפיתוח מידות טובות: סרטונים, מצגות, חידונים, כתיבה משעשעת, ועוד.

וכן, מי שיכולתו היא כלכלית, אך לא מקצועית בתחומים הנ"ל, מוזמן הוא להרים תרומתו וכספו יופנה למימוש אחד הרעיונות האלה.

את המייל נבקש לשלוח ליצחק עמראני בכתובת amrany8@gmail.com

ולסיום – ברכתנו ותודתנו לכל אחד ואחת מכם, לכל מי ששותף למפעל הגדול הזה, לתרומה הציבורית לשיפר איכות הסביבה החברתית! בית המקדש השני נחרב, לצערנו הרב, בגלל שנאת חינם. בית המקדש השלישי ייבנה במהרה בימינו בזכות אהבת חינם!

צוות האתר "מידה טובה בפרשה"